image_print

Foto de Francisco TorrenteJa fa més de 16 anys que vaig iniciar el meu camí de Coneixement, sobretot pels camins de l’Art Dramàtic i la Teràpia.

Algunes de les flors que més em van impactar i canviar el meu esdevenir artístic i personal van ser: l’Art Dramàtic, la psicoanàlisi, la Teràpia Gestalt, el Treball Psico-corporal i el Moviment Harmònic, de totes i cadascuna d’elles tinc una formació completa.

Altres flors, no menys belles, que van acabar de rematar la meva singular visió de la teràpia i l’art són: el ioga, el Moviment Expressiu, el Rolfing, l’Aikido Tradicional, el Massatge sensitiu, la meditació Zen i la dansa Butoh, entre d’altres. De les quals vaig realitzar nombrosos tallers, cursos d’estudi i / o classes d’assistència setmanal.

El meu interès primigeni per una de les paraules més boniques que existeixen “Aprendre”, em va portar sempre a inclinar-me cap a les avantguardes, lluny del més acadèmic, en aquest territori nou, buit i fèrtil on, crec jo, s’uneixen la saviesa ancestral i la poesia per canviar el futur del món.

 

CURRÍCULUM ARTÍSTIC

CINEMA

  • “25 Kilates” de Patxi Amezcua. 2008. Llargmetratge.
  • “Enterrament” de Francisco Torrente. 2006. Curtmetratge.
  • “Groc” de Francisco Torrente. 2003. Curtmetratge.
  • “Paleópolis” de Max Lemcke. 1998. Curtmetratge.
  • “Cafè sol” de Fred Kelemen. 1994. Llargmetratge.

TEATRE

  • “L’ull al Bosc” de Juan Mayorga. Direcció: Francisco Torrente. 2002.
  • “País anomenat Julio” de Julio Cortázar. Direcció: Mario Vedoya i José Sanchis Sinisterra. 2001.
  • “Els Divendres de l’Hotel Lluna Carib” d’Albert de Casso. Direcció: Fermín Cabal. 2000.
  • “Els Cavallers” d’Aristòfanes. Direcció: Rosa María García Rodero. 1999/2000.
  • “Ni el dolor ni el fracàs” de Gustavo Gonzalo. Direcció: Roberto Álamo. 1998.
  • “Ganes de renyir” dels Germans Quintero. Direcció: Francisco Torrente. 1997.
  • “La katarsis del tomatazo” de Nou Repertori. Direcció: Jesús Amate. 1995-1998.

  • “L’ull al Bosc” de Juan Mayorga. 2002.
  • “La Pell” de Juan Mayorga. 2001.
  • “La mà esquerra” de Juan Mayorga. 2001.

  • Enterrament”. 2006 .Curtmetratge.
  • Groc”. 2003. Curtmetratge.

  • “L’home de Pell Blau”, guió cinematogràfic. 2012
  • “APOLO O Dionisios”, poemari. 2010
  • “Saboreamar”, poemari. 2010
  • “Poesia / posseïa (de) la Culpa”, poemari. 2010
  • “Todosabeacasinada”, poemari. 2009
  • “Amèrica”, guió cinematogràfic. 2004
  • “Groc”, guió cinematogràfic. 2003
  • “Murmuris”, poemari. 2002
  • “Ecos”, poemari. 2001
  • “Maria (Magdalena)”, Tractament cinematogràfic. 2001
  • “Un Crist andalús”, guió cinematogràfic. 2000
  • “Pupil @ s”, guió cinematogràfic. 2000
  • “Oloro… després existeixo?”, Text teatral. 1999
  • “R.O.M.A. al revés”, guió cinematogràfic. 1996

Escrits

Per 0 comentaris14 març, 2013
Ramon Llull: "Hi ha una saviesa del seny i una saviesa -més alta- de la follia. Per a l´alta vida de l´ánima, el seny... Llegir
Per 0 comentaris3 desembre, 2012
Julian Jaynes: "L'home primitiu era esclau dels déus i l'home actual ho és de la... Llegir
Per 0 comentaris2 juliol, 2012
"Si el teu alè està constret per qualsevol raó, en la mateixa mesura també ho està la teva vida" - Michael Grant... Llegir
Per 0 comentaris9 febrer, 2012
Oscar Massotta: "A cada tomba hi ha un mirall... Llegir
Per 0 comentaris12 desembre, 2011
André Malraux: "Tot home s'assembla al seu... Llegir
Per 1 comentari3 novembre, 2011
Wittgenstein: "Com els nostres objectius no són elevats, sinó il·lusoris, els nostres problemes no són difícils, sinó... Llegir
Per 0 comentaris5 setembre, 2011
Luis García Montero: "... indagar en el caràcter ideològic de la intimitat... Llegir

Reflexions

Per 0 comentaris21 juliol, 2014
Anar obrint el cor és anar sentint el dolor que el va... Llegir
Per 0 comentaris21 juliol, 2014
Quan en una obra ben escrita es llegeix, per exemple, la següent acotació: '... li cau el cafè de les mans ...', un actor... Llegir